tisdag 17 maj 2011

Tack till kära svärmor!

I morse ringde Jonas mamma och frågade om jag ville följa med till Ljusdal och handla, och det sa jag ju inte nej till precis!! Jag hittade inget till mig själv men Knutte fick ett par jättefina sommar sandaler av sin snälla farmor! Och sen när vi kom hem så fick jag en hel kasse med gamla påslakan och örngott av henne!!! Sååå fina!! Tack Yvonne!!!  Nu återstår bara att komma på vad jag ska sy! Hihi, jag blir som ett barn på julafton!!!
Nu sitter jag och är alldeles ensam för Jonas tog med sig Knut för att fågelskåda! Han var så stolt Knut när han fick följa med! Min lilla gulleplutt, med kikaren i handen som håller på att bli storkillen!!!

Super fina!! Så klara färger!!!

4 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Åh, så mycket fint! Vad snällt att ge alla örngotten till dig. :-)

Mia sa...

Vilken lycka att få fina örngott och lakan. Skall bli spännande att se vad du kommer att sy för fint.

Fangoria sa...

Vilken härlig gåva! =)
Har ju missat att du har en liten i magen, grattis!! =)

Anonym sa...

Vilken svärmor! Underbara tyger...