söndag 26 september 2010

Loppisfynd!

Vi var ute å åkte en sväng när Knutte skulle sova och svängde in på ett loppis som hade öppet sista dagen för säsongen. Hittade en super fin koffert som jag bara måste ha, kostade bara 150kr!!!Sååå fin, nu blir man lite sugen på att ta tag i gästrummet som har blivit stående över sommaren orört.Finns ju tapeter och allt köpt men det ska bli gjort oxå. Hittade även en bit gul interlock, en halvmeter för 10kr!! Det lönar sig att bara åka runt lite ibland! Nu ska jag ta tag i gästrummet!!

2 kommentarer:

KRUMELEJ sa...

Vilket fynd! Vad kul att hitta hit och vad mycket fint du syr.

Gittan sa...

Tack så himla mycket! Jag har tittat på dina fina alster att tag nu!Hoppas att det är okej att jag länkar till dig, du gör ju så fina saker och jag blir så inspirerad!! :)