onsdag 17 augusti 2011

Lite mössor till tremänningarna!

I veckan som var fick vi fint besök av min mans Farbror, Kusin och två av Knuts tremänningar! Vi gick runt och tittade lite i huset som dom inte hade sett tidigare. Och Jonas kusin tyckte att det var så roligt att jag sydde lite kläder och ville genast ha mössor beställda till barnen! Sååå roligt när andra gillar det man gör! Dom skulle åka hem dagen efter så jag skyndade mig att sy mössorna på kvällen och skickade med dom dagen efter! Jag sydde en till också och skickade med till en tredje tremänning som inte bor så långt i från dom andra släktingarna!


Behöver sy ett par nya mössor till Knut med! Tror det får bli det gula traktortyget till honom med!
Mönstret till mössorna är mitt eget i storleken 2-6 år! Lite baggy modell, jätte nöjd med modellen!
Traktortyget och det med klöver kommer från Liandlo. Och det med sniglar på kommer från Znokdesign.

Inga kommentarer: