torsdag 29 november 2012

Solsken i November

Man kan ju inte beskylla solen för att vara framme för mycket nu tycker jag! Ett riktigt trist väder har vi haft, nog för att det inte regnar idag men då kommer det lite vita flingor i stället! Jag gillar ju snön men gillar nog solen ännu mera! Har vi ingen sol så får vi väl göra en då...
Jag hade bestämt mig för att inte köpa nått tyg den här månaden, men så kom det en beställning på ett tyg som jag inte hade så mycket kvar av så då vart jag ju "tvungen" att köpa lite av Strömmingdesign...och för att det ska löna sig(för frakten) så klickade jag hem några meter till på en gång! Och när paketet kom låg där en bonus i form av en halv meter underbara lejon i kammad jersey!!!Tack snälla söta Susanna!!!
Jonas bestämde att det skulle bli nått till Iris av biten och så blev det! Hon är ju vår sol och så passar hon ju så bra i just gult! Jag hade dessutom ett helt underbart varm gult velourtyg som jag köpt hos Wahlmans i Gnarp som passade jätte fint till! Och när mudden från Liandlo visade sig att vara perfekt, ja då var kombon gjord!!!


Dålig livebild men man ser ju hur bra hon passar i gult iaf! :-)
Ni glömmer väl inte att vara med i tävlingen i inlägget nedan! Ha e fortsatt bra torsdag! :-)

1 kommentar:

Susanna sa...

Så fint det blev! Min äldsta heter också Iris! :)