torsdag 30 september 2010

Tröjor till K

Idag fick jag hem lite fina tyger från Stof&Stil. Det rutiga och det prickiga tyget köptes inne i stan här om dagen som stuv! Var bara tvungen att sy två tröjor till K på en gång! Känns lite konstigt att han kan ha str. 98 redan, i bland går det bara för fort! Väntar även nya tyger, Irisvia från Strömming! Så det var nog kanon att jag städade lite i tygerna så att jag fick plast för mera!!! På måndag börjar jag praktik i en presentbutik och det ska bli så roligt! Kul att få börja göra nått vettigt på dagarna, men det blir nog ovant för hela familjen. Nu börjar ögonlocken bli lite för tunga på det är bara att krypa i säng!! Natti natti!

5 kommentarer:

Cilla och Henka sa...

Åhh så söta tröjor! Och vad mycket fina tyger... lyckost!

Maria sa...

Jättefina! Gillar tröjan med tänderna:)

Gittan sa...

Tack hörni! kul att ni tittade in, man har inte så stor koll om nån läser det man skriver eller inte...

Ingrid sa...

Tack för kommentaren hos mig! Ska kolla in Ottobres hemsida.

Fina tröjor, framför allt den med tänderna!

Gittan sa...

Tack! anledningen till att den ligger bakom den andra tröjan är att det blev en rostfläck av strykjärnet mitt fram (kul...inte)