onsdag 22 december 2010

Jag har vunnit!!

Eller rättare sagt så kom jag tvåa i en tävling som litenzumo hade för ett tag sen! Jag fick välja en mössa och ett par vantar som jag ville ha, och valde en baggymössmodell med ett par vantar som skulle vara varmfodrade.
När paketet damp ner så var där även en kanon fin modell på halsduk som även den var fleecefodrad! Vi är så glada för detta super fina set både jag och pojken!! Han vill inte ta av sig det..hihi :) Och det vart så lyckat med den turkosa färgen mot overallen! Både mössa och vantar är lite stora men det är bara bra för då kan han ha dom länge!!!
Killen som alltid måste göra en tokig min!
 I helgen som var gjorde jag i ordning pepparkakshuset(tråkig byggsatts). Så nu står det tillsammans med dess  isiga granar(gjorda av glasstrutar och kristyr) och tomten på skänken och väntar på att få sällskap av allt godis till jul. Om jag orkar i morgon så ska jag göra lite julgodis! Men vi får se, jag har varit rätt trött nu ett par kvällar. Det är ju ganska mycket på jobbet nu! Men snart är det jul och då ska vi ta det lugnt!! Hoppas att det inte blir för kallt så här i mellandagarna, för vi vill ju kunna vara ute lite!
Annars så vill jag passa på att önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!! tjingtjing

1 kommentar:

KRUMELEJ sa...

Åh så roligt och vilken fin vinst . Hoppas att du och din familj får en bra jul!