tisdag 13 november 2012

Tävling!

Nu är det tävlings dax igen! Jag har för ett tag sen passerat 20.000 besökare och då måste vi ju så klart fira! Så vill du vara med å tävla så kan du lämna en kommentar här på bloggen, och för chans till en röst extra så kan du kopiera detta inlägg så det sprids vidare!!Svårare än så är det inte! Kan du inte lägga en kommentar här i loggen så kan du maila mig! gittan_norberg@hotmail.com
Och vad vinner man då!? Jo första pris är en tröja, klänning eller body(vinnaren får själv välja) I valfritt tyg som jag har hemma!
Och andra pris är en fleece fodrad mössa i valfritt tyg som jag har hemma!
Tävlingen avslutas den  2/12 2012 kl 12 :-)
Så välkommen att tävla!!!
//Gittan


8 kommentarer:

Maria sa...

Spännande med tävling!

Miiaoo sa...

Jag vill också vara med! Du syr ju så snygga saker!! =o)
Ska dela i min fb status.

Neoma sa...

Du syr så underbart fina kläder! Önskar att jag hade samma kreativitet som du!

Och självklart vill jag vara med och tävla!

Neoma sa...

Och såklart så delar jag på min privata FB-sida! :)

Jennie Olsson sa...

Klart jag är med! =) Delar på fb.

Cilia sa...

Jag är gärna med och tävlar :) har delat på fb också!

Åsa Tidqvist sa...

jag vill självklart vara med!!

Linnéa sa...

Är gärna med. Klänningen i förra inlägget är underbar! Vad duktig du är.