söndag 3 februari 2013

Men nu var det ett tag sen...

Jag vet inte vad jag får skylla på att det tagit så lång tid att skriva igen! Kan ju vara för att jag varit rätt så trött ett tag nu! Var ju faktiskt till läkaren för jag var ju sååå trött! Och fick reda på att jag hade järn och b12 brist! Fick lite piller och hoppas att det går åt rätt håll! Men tycker ju inte att det är nått att skylla på ändå! Det som kanske kan vara det jobbiga i att sy och blogga är ju i så fall att sy! Det kräver ju bra mycket mer av mig än när jag skriver! Och i ochförsig så har jag inte sytt så mycket nu på slutet heller så då finns det ju inte  mycket att skriva om! Men jag sydde klart en blus som legat utklippt sen före jul! Och den blev kanske inte så tokig! Mönstret kommer från mammas gömmor och har några år på nacken! Jag har sytt av det tidigare så jag visste att det var en bra modell! Sydde strl. 36 och tyget har jag köpt som en stuv på Wahlmans i Gnarp!



Känner mig nöjd och så blev jag av med ännu en tygbit som legat och värmt hyllan ett tag! Då känns det extra bra! Knapparna är köpta av 3exter!

5 kommentarer:

Mia sa...

Gillar jättemycket��. Jättefint tyg, modell och så ser den jätteskön ut.

Fangoria sa...

Himla snygg!!!

Nathalie sa...

Den här typen av blus är så typiskt mig... Skulle man eventuellt få beställa :)

Gittan sa...

Tack så mycket! Jag kan inte ta upp beställningar på den här typen av blus eftersom att mönstret inte är mitt eget! Men jag blir väldigt glad av att du gillar den!

Åsa Tidqvist sa...

åh, vad fin blus!