lördag 8 juni 2013

När jag ändå är igång så skriver jag ett till inlägg på en gång! När man inte bloggat på ett tag så har man ju liksom lite att ta hem! Och jag har varit rätt dålig på att uppdatera....men nu så ska det bli ändat på det! En bidragande orsak till att det blivit en bloggpaus är ju oxå att det varit svårt att ladda upp bilder men nu tycks det ha ordnat upp sig!

Hur som helst så sydde jag en skjorta till mig själv ganska nyligen och. Var först väldigt osäker på om jag skulle passa i modellen men efter att ha haft den nu några gånger så struntar jag i om det är min modell eller inte! Jag gillar den för att den känns så ledig men ändå väldigt klädd! Tyget köpte jag på stoff&stils rea och har legat till sig ett tag i garderoben! Nu får jag bara jobba på solbrännan efter som att jag tror att tyget kommer till sin rätt lite bättre! Mönstret är från senaste Ottobre dam numret och det var väldigt enkelt att följa! Kan varmt rekomendera det!

 Hoppas på att kunna få bjuda på en live bild senare men det har inte blivit nån bar sådan ännu! :-)

1 kommentar:

Anita sa...

Lyckan när man hittar en modell man trivs i.