tisdag 26 april 2011

lite sent men,men

Hela påskhelgen har vi vart ute så mycket vi bara kan! Att kunna springa runt i linne och shorts hör väl ändå inte till vanligheterna såhär i april. Vi har njutit i fulla drag! Så det har inte blivit så mycket sytt som jag hade hoppats på. Men på påskafton blev det ett plagg sytt i alla fall, lite akut. Vi åkte en sväng till min kusin som bara var hemma i krokarna över helgerna. Hon har för tre månader fått en lite skrutta som var så otroligt söt! Jag slängde ihop en body innan vi åkte och det bara flöt på sådär bra som det ska göra!
Innan helgen syddes även ett par manchesterjeans till Knut av en bit retromanchester!!

Body i str. 68, mönster Ottobre, tyg JNYdesign gula moln  interlock, mudd stoff och stil och knappar från Bibbis textil

Manchesterjeans i str. 104, mönster Ottobre, tyg superretro i precis rätt färger!!(mera turkosa i verkligheten)

Byxorna passar så bra ihop med tshirten med sniglar från Znokdesign
 Nu ska jag försöka att ta tag i ett bullbak medans tvätt mansinen tar hand om det jag ska sätta tänderna i imorgon!!

See U

1 kommentar:

TRI o MAR sa...

Vilken söt body och snygga byxor!! Har säkert sagt det förut men säger det igen, blir så vansinnigt avundsjuk på er som kantar snyggt!
Varför får jag itne till det??!!