fredag 28 oktober 2011

Till mig själv!

Trodde väl aldrig att jag skulle sätta mig å sy en amningströja till mig själv innan lillan ens blivit två veckor! Men är man utan kläder och inte vill springa i affärer eller springa naken för den delen heller då är det bara att ta tag i saken! Jag ritade av en tröja som jag hade redan som satt bra och fyllde sin funktion! Men det kan ju vara bra att ha mer än en....och jag blev så nöjd med modellen att jag tror att jag kommer sy fler, med lite små ändringar, kanske en aning längre framstycke bland annat!


Tyget kommer från Znokdesign! Och mudden från Stoff & Stil! Mönstret från en avritad amningströja inköpt i på GeKå´s i Ullared i storlek 34/36!!!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Åh vad fin!! Det där tyget ska jag lägga vantarna på nästa fredag hoppas jag - på syfestivalen :)

Susanna sa...

SNYGGT! :)

Anna Johansson sa...

Jättefin!

KRUMELEJ sa...

Åh stort GRATTIS till dig och till din familj. Så mysigt med en liten tjej, för visst hade du en pojk innan? Wow, har du redan hunnit sätta dig vid maskinerna :D. Supersnygg tröja! Kram