onsdag 30 november 2011

3 åringen våran!!!

I morgon blir Knut 3 år! Lite svårt att förstå att det har gått så lång tid sen han låg på min mage och var alldeles varm och blöt och väldigt väldigt färsk!!! Ingen dag är den andra lik sen han kom till oss! Han ser till att verkligen till sysselsätta sina föräldrar! Våran fina kille!!! <3<3<3
Till födelsedagen har jag faktiskt sytt ett set som jag vet att han velat ha! När jag fick hem det här tyget tog han i det och sa att "Det här är mitt, det ska du sy en tröja av till mig , Mamma!!!" Kan man annat än att göra som han säger då??! Han har börjat att blivit rätt medveten om vad han har på sig(och INTE) Kul på sätt och vis, men inte alltid. När jag ser nått framför mig i nått super snyggt tyg, och han inte alls vill som jag tänkt! Då är det liksom inte ens nån idé att lägga ner mera tid på min tanke för jag vet att han ändå kommer att vägra att ta på sig det!
Idag när bästa kompisen var på besök och dom lekte på Knuttes rum, hörde jag att det helt plötsligt blev väldigt tyst(varnings ljud hos småbarnsfamiljer)! Jag smög upp på övervåningen, öppnande försiktigt dörren och där står Knut och försöker sälja in ett "tyg" till bästisen i form av ett par byxor....- Vilket tyg vill du ha då, randigt kanske(håller i ett par randiga långkallingar) Bästa kompisen brydde sig mer om bilarna och traktorerna...

Här kommer i alla fall en bild på födelsedagspresenten Och på födelsedagsbarnet!!!
 
Storlek 104, mönster Meedom med lite små ändringar! Tyg till tröjan från Mischas genom Kameleontdesign
Och till byxorna från Kameleontdesign 

 Dagis kort på våran stora 3åring <3<3<3

2 kommentarer:

Wcollection sa...

Underbart, både barn och set! Ja du, vart tar tiden vägen? Hoppas både Knut och ni får en riktigt härlig födelsedag!

Unknown sa...

Men å så fint! Gillar!