tisdag 26 oktober 2010

Min allra första AWARD!

Jag har fått en award från snälla litenzumo!
Otroligt kul att nån läser det jag gör och kanske tycker att jag har nått kul att komma med ibland! Nu känner man sig ännu mer motiverad att fortsätta att blogga!!


Nu ska den som har fått awarden berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat. Visa ett favorit foto. Och sen skicka vidare Awarden till 5 andra bloggare!

tre saker som ligger mig varm om hjärtat:
1. Min familj, min underbara man som står ut med alla mina projekt och allt jag hittar på(Älskar dig!!!)! Min son och lilla stjärna, som jag älskar över allt annat!!! Min mamma och pappa som alltid finns där för mig! och så alla bonusar som jag fick när jag gifte in mig i min mans familj(ingen nämnd, ingen glömd). och mina vänner som jag kan ringa i ur och skur!!Ni vet vilka ni är!!
2. Jobba(vet låter helt sjukt)! Men jag är en otroligt social person som får spunk om jag inte få vara bland folk och vara just det, social!! Och pyssla så klart!!
3. Sova, jag har kommit på att jag formligen älskar att sova, längtar tills jag får lägga mig fast jag är uppe sent på kvällarna och räknar alltid efter innan jag somnar på kvällen så jag vet hur många timmar jag får SOVA, härligt!!

Min favorit bild just nu måste vara på mina älsklingar, helt underbar bild ute i skogen en härlig höstdag!!



Sen ska jag skicka vidare Awaden till 5 andra bloggare! Som jag inspireras av.
Tycker inte det spelar nån roll om nån fått den förut...!
Krumelej Som gör så fin barnkläder! otroligt välsytt!
Litenzumo  Som jag fick den här fina Avarden av!! Och som gör såå tuffa kläder!
Pumpalot Som gör så fina grejer och som har påbörjat projekt prematur! Stark jobbat!
Strömming  Som har tagit fram så fina ekologiska tyger med bambu i.(gillar)
Made by me  Som gör såå fina kläder(och ett litet hälsinge plus får hon med!)

Hade jag kunna ta fler hade jag gjort det men så var inte fallet...det finns så många som skulle få en Award!
Inte bara för allt fint ni pysslar och syr utan även för alla prestationer som ni gör bara igenom att få ihop dagarna med barn och jobb och så vidare, eller att bara ta sig ur sängen på morgonen!!Tack alla ni som inspirerar mig!!!


Inga kommentarer: