söndag 3 juli 2011

Äntligen en tävlig!!



Nu har jag passerat 5000 besökare här i bloggen och tänker fira det med en tävling!! För att kunna delta behöver man bara lämna en kommentar här på bloggen eller till mig på Facebook!
Och det du tävlar om är en klänning eller skjorta i från strl. 62 till 128. Tyg och modell kommer jag överens med vinnaren om! Tävlingen avslutas den 24 juli kl 22.00.
Tack till alla som går in och kikar på min blogg, hoppas att ni kommer att fortsätta göra det så kan det bli fler tävlingar!!
Lycka till!!
Kram Gittan

18 kommentarer:

Pind sa...

Jag vinner gärna en skjorta till sonen :)

Catrine sa...

Jag är självklart med och tävlar om en klänning till Sigrid! Brukar gå in och titta här då och då och blir grymt impad av det du syr! /Catrine

FridoLi sa...

Åh, jag vill gärna vara med och tävla! Vinner helst en klänning till mig dotter storlek 104/110. :-)

Ida sa...

Åh! jag vill jättegärna vara med å tävla!

Pejgan sa...

jag vill också vara med! :-)

Onomak sa...

Åh, jag vill vara med!

Knuffodragen sa...

jag vill vara med = )

Gila sa...

skoj!

sorkmor sa...

Självklart hoppas jag på en fin skjorta :)

Sandra -Vildkatten sa...

Skoj med en tävling. Skulle gärna vilja tävla om en skjorta till Zelda.

Grattis till alla besökare

KRUMELEJ sa...

Självklart vill jag vara med :D. Hoppas att du har en bra sommar och att du och magen mår bra :D

Helena sa...

Vad kul! Jag är gärna med!

Anonym sa...

Trevligt, vill gärna vara med

Liten Lucky sa...

Hej Gittan,
grattis till besökaren och till den underbart fina magen!
Gillar verkligen det du syr och skulle jättegärna vilja vara med i tävlingen!

Fiolii sa...

Kul med en tävling, vi vill också delta och hoppas på tur :)

Terese Brunzell sa...

Men, vad du är duktig Gittan! Dina superfina sjömanskläder till dopet blev man ju bara sjukt sugen på :-) Har du något att sälja i stl 86/92 eller 122/128? Annars vinner jag ju klart gärna något också ;-)

Viktoria sa...

Såklart man vill vara med :)

Ellas digidesign sa...

Trevligt, vill ocksa vara med