fredag 8 juli 2011

Linne till mig själv!!

I förrgår fick jag hem såå mycket fina tyger från Liandlo! Bland annat ett grönt hjärttyg! Jag bestämde på en gång att det skulle bli nått till mig själv! Så igår när tygerna var tvättade och torra så gjorde jag slag i saken!
Jag ritade av ett linne som jag tycker sitter snyggt och bara förlängde det! Och det var riktig glädjesömnad! Allt gick bara så bra, det enda som jag glömde bort var att sy fast min namnlapp men har kommit på ett annat sätt att fästa den så det ska jag prova...sen...!

Linne sydd i mönster som jag ritat av ett köpelinne!
Tyg från Liandlo, såå fint! Mudd från stoff och stil.

Det blir helt klart flera sånna här! Gillar när dom sitter så tight! Och så får lilla maggen plats! Och det är bästa nu på sommaren med ett par leggings till och en kofta om det är lite kallt!

4 kommentarer:

Denice sa...

Åh, det blev jättefint! Synd att dottern redan paxat det hjärttyg jag har hemma :-(

Onomak sa...

Så snyggt! Det här tyget passar jättebra till vuxenkläder.

Viktoria sa...

Snyggt linne och fin mage!

Wcollection sa...

Åh helt underbart! Fina både du å klänningen!