onsdag 7 september 2011

Böxer till Knutte!

Jag har länge tänkt att jag skulle fylla på med lite byxor i Knuts garderob. Och när jag var på Åhlens nu i veckan blev jag jätte inspirerad, det var nästan bara manchester byxor till småkillarna som hängde på hyllorna! Jag som tycker att det är såå fint med manchester!!! Och har ett riktigt bra mönster som sitter som ett smäck på sonen!
Sagt och gjort, jag sydde alltså dessa i storlek 104 och tyget kommer från loppis!  Mönster från Ottobre men jag syr den med fuskgylf, Inget som skaver!





 Bilderna är klickbara om det är så att man vill syna....

3 kommentarer:

TurboNeedle sa...

Såååååå fina! Med nitar och allt! Ser ut att sitta bra på också. :)

Petra / Popetotrora sa...

Tjusiga! Dom ser riktigt avancerad ut!!

KRUMELEJ sa...

Så himla häftiga. Sigge har nästan vuxit ur alla sina byxor och hans mamma har inte vågat sig på att sy annat är mjukisar. Nu blev jag dock väldigt inspirerad. Från vilken tidning kommer mönstret?