måndag 1 november 2010

Hemma och vabbar

Blev hemma idag med K... hans ögon rinner, och då får man inte gå på dagis. Tyckte först att han verkade rätt så pigg men nu har han sovit en bra lång stund(mycket längre än han brukar). Och jag tycker att det känns som sandpapper i ögonen, inge vidare faktiskt :(  Jag hoppas att det går över fort för till helgen har jag inte tid att vara sjuk för då ska jag åka till Stockholm på syfestival, med bästste vännen Elin!!!! Längtar så mycket efter att bara ta det lugnt och mysa hela helgen! Och gotta mig i tyger och nya ideér!

4 kommentarer:

KRUMELEJ sa...

Hoppas att lilleman kryar på sig snart och att du får en kul helg på syfestivalen!

Petra / Popetotrora sa...

Vilken fin blogg och vad mycket saker du sytt! Fullkomligt älskar den rosa kappan du har bild på längre bak i bloggen!!

Krya på dig!

Gittan sa...

Tack för era fina kommentarer! Det värmer!! :)

Ingrid sa...

Hej och tack för kommentaren hos mig! Klart att du ska sy en fleecetröja - bara kul att inspirera!!! Lycka till!!!