måndag 8 november 2010

Tyg,tyg,tyg!!!

Här kommer lite bilder från syfestivalen i Älvsjö!
Vi började dagen med en"stadig frukost" på 7eleven!En stor kopp hett the, för min hals har aldrig gjort så ont förr, men det stoppar inte en tyggalning som mig för att gå på SYFESTIVAL!!
 Så till fynden:
 Muddtrikå från e-slöjd och Mg-tyger och lite tråd och ett fint symärke fick också följa med!
Var även på Ohlssons dagen efter för att köpa resår med knapphål för det hittade jag ingen annan stans...
Randig velour, jersey med stjärnor och fordonstyg från Mjukatyger
Det gröna kanintyget fick jag från JNYdesign för att vi vart på bio och visat upp biobijetten!
Turkos jersey, orangea troll och gul/bruna apor från Mjukatyger
Snigeltyget är från Znok och är alldeles, alldeles underbart!
De orangea molnen kommer från JNYdesign och det fick vi också på köpet när vi handlade och visade upp biobiljetten! Det var en fantastisk bonus och en otroligt rolig film! Jag skrattade så jag höll på å dö!! Kan varmt rekomendera att se den: Inga känslor finns i rymden! SE DEN!
 Randig jersey i svart och vitt och bruna moln frånJNYdesign
Bruna drakar från Znok
 Sen köpte jag en bit som ska bli kuddar i nya soffan,jättehärlig kvallite lite som satin!!
 Jag är super nöjd med mina inköp och med hela helgen, vi hade så mysigt och bara åt god mat och tog det rätt så lugnt!Det enda som jag kan klaga på är (att jag som i vanlig ordning alltid ska bli sjuk när jag ska göra nåt roligt) att jag hade sjukt ont i halsen hela helgen(tråkigt)
 Men jag kan trösta mig med att gå och titta på mina fina tyger, tror att jag ska sy en mössa till mig själv nu på en gång faktiskt!
See U


1 kommentar:

TRI o MAR sa...

åhhh så himla kul!! Grattis till alla fina fynd! Hoppas att du mår bättre!