onsdag 1 december 2010

Kalas för Knut!!

Idag fyllde min lilla pojke 2år!!Fattar inte att han blivit så stor! kändes som nyss vi fick honom, konstigt hur fort tiden har gått sen vi fick honom! Hur som helst så har vi firat med Makka Pakka tårta och jätte mycket fina paket! Alla kusinerna var på plats och Knut hat verkligen lekt sig till sängen, han var lättsövd i kväll kan jag löva! Så kul att träffas, allihopa men bara lite tråkigt att vi har så trångt i köket :(  vi fick liksom fika i omgångar, men det funkar, i alla fall tills vi fått till ett nytt matrum! Jag fick lite mått på kusinerna ifall jag får för mig att sy nått till julklappar eller nått.. Om jag orkar, jag jobbar ganska mycket fram till jul. Men jag ska inte klaga för jag är jätte glad att jag har fått jobb, där jag trivs jätte bra! :)  I morgon är vi lediga både jag och Knut, så vi ska vara hemma och ha en "ta det lugnt dag" tänkte jag. Det behöver vi nu!! Hoppas att jag får lite tid till att pyssla lite!


2 kommentarer:

TRI o MAR sa...

Visst går tiden fort! Det är inte klokt! Mysigt med 2 års kalas och fin tårta!!

KRUMELEJ sa...

Ja, visst går tiden alldeles för fort. Min lilla prins fyller två i januari.