onsdag 8 juni 2011

Ännu inte så mycket sytt...

Men det kommer! Jag har lite beställningar på g som jag måste ta tag i plus att jag måste uppdatera min sommargarderob! Finns inte sådär jätte mycket att ta på sig nu när det är grisvarnt! Härligt med värme, absolut men vi har inte riktigt vant oss ännu. Vi dricker nog alldeles för lite,ont i huvudet nästan varje kväll. Tänkt hur sommaren kommer att bli om den börjar så här bra...
Idag var vi på loppis...vad gör man när maken är hemma och inte kan göra så mycket. Han har huggit sig i fingret när han skulle hugga ved. Han hade otur och slant, det gick bra med han skadade en sena och fick sy rätt rejält! Så han blir hemma i två veckor! I alla fall så fyndade jag stort idag!!
En vaxduk till bordet på altanen! Perfekt längd och äkta 70tal, precis som jag vill ha det!!
Lite härliga plåtburkar och två super fina påslakan och en liten marimekko-skål
Två riktigt fina mattor som bara var tvungen att få följa med hem!! Riktigt fint skick!!

2 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Men hjälp, vilka fina saker du hittat!! Och fynden i inlägget nedanför är också super!! *avis*

Mia sa...

Oj så mycket fint du fick med dig hem. Plåtburkar kan man inte få för många av.
Här är det också brist på sommarkläder men jag älskar värmen. Vida klänningar som svalkar är det som gäller för mig.