torsdag 2 juni 2011

Lite nya loppisfynd!!!

Idag tog vi en sväng med bilen, passade på när Knut skulle sova middag. Och då åkte vi på mitt absoluta favorit loppis!! Jag tror att jag hittar nått nytt varje gång jag är där! Så även idag! Gjorde riktiga fynd! så fina saker, alltid lika roligt! När vi var på väg in på loppiset ramlade vi över en gammal babysitter, som jag tänkte att en sån kan man ju klä om...
Inne så hittade jag både påslakan och en liten bonad. Plus lite sicksack band(3m för 5spänn).
 När vi skulle betala så tyckte jag att vi tar den där babysittern också, och den kostade bara 25kronor!!!
När vi kom hem och jag började studera fynden såg jag att tyget inte alls var så slitet på sittern som jag först trodde, faktiskt original babybjörn klädsel!!! Så jag börjar med att ta bort det och tvätta så får vi se sen! Det kanske inte blir nån ny klädsel?



Överst, liten bonad med riktigt härliga färger. I mitten två påslakan som var felfria, inte just nå tvättblekta häller. och längst ner två örngott! Bara älskar det här mönstret, har lite småbitar i en annan färgställning innan.

3 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

Härligt när man fyndar! kul!

KRUMELEJ sa...

Kul med så fina fynd. Hoppas att du får en härligt helg!

Petra / Popetotrora sa...

Så fina fynd! Nu blev jag riktigt loppissugen!