fredag 10 juni 2011

Paket

Idag kom två efterlängtade paket ner i brevlådan!!! Ett med en bunt underbara tyger från Mjuka tyger och ett från Kina var företag jag inte tänker skriva ut...inte bara det inte, det som kom från Kina var fullt med knappar och en tång!!! Å nu vill jag bara sätta saxen i tygerna!! Men måste tänka först vad jag vill göra av det och inte stressa! Först ska jag ta tag i en beställning som jag fått av en mycket god vän!!!




I morgon ska vi på bröllop och det känns såå roligt! Det är min kusin som ska gifta sig och jag fick den stora äran att göra brudbuketten! Så jag såg till att vara i stan väldigt tidigt idag. För sen var det studenttåg, viket jag undvek efter som att jag for från stan kl 10. Hade gruvat mig väldigt för detta men nu känns det bra när det är gjort!! Kanske kommer bilder sen... vi har en tendens att glömma kameran när vi ska på bröllop så nu håller vi tummarna att vi kommer ihåg den, den här gången!!!

Trevlig helg på er!!! Kram

1 kommentar:

Helena sa...

Vad mycket roligt du har fått hem! Fina tyger. Trevlig helg!