torsdag 23 juni 2011

Trevlig midsommar alla vänner!!!

Jag vill bara önska alla vänner en trevlig midsommar! Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt! Äta sill och potatis och västerbottenostpaj och mot kvällen tror jag att det blir lite grillning! En mysig dag helt enkelt med familjen!

Tänkte att jag skulle bjuda på en live bild på Knut i sin giraff-kofta men det har inte blivit nån bild ännu. Istället lägger jag ut ett annat plagg. ännu en kofta i ett tyg som är köpt i gnarp. Jersey med sjökort på, jätte härlig kvalitet, om jag bara hade tvättat mudden först...efter första tvätten blev koftan ljusblå och flammig så det får bli en "ha hemma eller på dagis tröja"!
Mönster från Meedom, fast lite omgjort. Tyget är från Wahlmans i Gnarp. Och mudden från mammas gömmor.
Synd att den inte kunde fylla sin funktion som just kofta för att mudden visade sig att den var för töjbar. Så när man knäpper upp knapparna så drar man nästan sönder tyget. Så koftan får tjäna som tröja. Tacka vet jag Stoff&stil mudd, det är grejer det!!!

strl. 98
 

3 kommentarer:

Wcollection sa...

Fin är den iaf! Önskar dig detsamma kram

Petra / Popetotrora sa...

Trevlig midsommar till dig med!

Helena sa...

Jättefin tröja!