tisdag 19 oktober 2010

Nya namnlappar!!

I dag kom mina fina namnlappar som jag skickat efter till minanamnband! Dom kommer att få sitta på barnkläderna som jag syr, men kanske inte till mig själv...vi får se hur jag gör?! Sen var jag på PappersHuset och fick tag på jättefina scrappapper för en 5:a styck!! Skulle så gärna vilja göra fint i mitt gamla dockskåp, men Knutte är lite för liten för att leka med det än. Men det kliar i fingrarna så jag kanske gör det ändå! I så fall ska jag givetvis följa upp med bilder!! Har inte blivit så mycket sytt på ett tag för jag orkar helt enkelt inte, jobbar till kl 18 och kommer inte hem före 18:30 och då vill jag ju umgås med mina älsklingar en liten stund! Natti Natti....

4 kommentarer:

KRUMELEJ sa...

Hej!

Förlåt att ja inte fått tummen ur att svara dig angående mina tags.....vet inte riktigt vart tiden tar vägen :D. Här kommer iallafall svaret....Vistaprint. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Malin på pastill.nu sa...

5 kr/st, vilket fynd! Jättefina papper :-)

Cilla och Henka sa...

Japp du har fått en award! :-)
Spelar väl ingen roll hur länge man bloggat... du inspirerar mig och därför tycker jag du är värd en.

finnkids sa...

Tack för dina svar på min blogg! Mycket fint du syr, bl a velourtunikan till dig själv är jättesnygg!