måndag 25 oktober 2010

Sytt av iris visa

Har sytt lite av det fina Iris visa  som jag köpt hos Strömming! Är mycket nöjd med kvalliten och ser fram emot att sätta saxen i det gula tyget men vet inte vad det ska bli än så jag väntar lite med det! Samtidigt som jag klippte till denna tröja så klippte jag till en annan med, men det bara krånglade hela tiden så jag sitter och sprättar...tråkigt, sånt som gör att jag kommer av mig hela tiden. Har hunnit med lite bak med, bidde lite snickerskakor!! Dom brukar inte få vara i fred i i frysen så många dagar...hihi...mums!!
Tröjan är sydd i storlek 92 Meedoms mönster(typ 98 alltså)
Tyg från Strömming och mudd som jag fått från Mammas lilla tygförråd!!! Jag fick även inviga mina nya fina symärken!!Gillar kombon grönt och lila, och Knutte passar så bra i dom färgerna!

2 kommentarer:

Cilla och Henka sa...

Mmmm mumsiga grejor... :-)

TRI o MAR sa...

Hej! Kul att hitta hit, en ny blogg för mig!
Grymt fin tröja i Iris visa, snyggt med blått till. Kakorna ser inte ut att gå av för hackor de heller.