fredag 2 september 2011

Ett avbrott i sömnaden!

Förra sommaren ropade jag in en byrå som jag hade tänkt att renovera! Men jag väntade tills jag började bli lite otymplig den här sommaren i stället...tanken var att vi skulle ha den i sovrummet men det visade sig att den var alldeles för hög(vi ha snedtak) så den fick flyta in i hallen i stället och det blev så  bra så!!!

Jag glömde nästan bort att knäppa kort på den före jag började slipa och måla men några kort blev det i alla fall! 




  Det färdiga resultatet känns bara så bra! Och måste säga att den är lite likt en viss IKEA byrå men men...

1 kommentar:

Mia sa...

Jättefin passar fint i en hall. Skönt att ha ett ställe att kunna renovera saker. Själv är jag ute om väder tillåter annars inomhus och färgfläckar finns det gott om på golvet.

Trevlig helg