torsdag 26 maj 2011

Inte så mycekt sytt men det kommer!!

Jag har haft "turen" att åka på en till förkylning! ;) Känns sådär faktiskt och jag tycker minsann lite synd om mig själv! Jag vill ju kunna vara ute i det fina vädret som har varit och bara njuta av det. Nu blir det säkert styggväär när jag börjar bli bättre...

Jag har i all fall sytt lite grann och nu har jag lite pyssel som jag inte tänker avslöja ännu men det kommer bilder om det blir bra längre fram!!

Jag fick låna en mössa av en kompis som jag ritade av modellen på och självklart sydde jag en ny till hennes lilla skrutta för att jag fick rita av mönstret av den!! Gjorde om den lite så att den blev som jag ville ha den, och jag tror att den blev ganska så bra...det såg då så ut på lillfia! Men den var lite stor. men det är ju bra att a nått att växa i!

tyget köptes på symässan i höstas och är i princip nästan slut nu...lite synd för jag gillde det här jätte mycket. 

1 kommentar:

Wcollection sa...

Jättesöt! Å du får se det som så att det är tur du inte är en man, då hade antagligen inte ens orkat blogga;) trevlig helg kram