tisdag 3 maj 2011

En body till liten!!

Tack till snälla Malin på Krumelej som skickde det här bodymönstert till mig! Jag har testat att sy i en liten stuvbit som det var lite småfel på, så det var lite knepigt att få till. Bodyn ska en liten bebis ha som ligger i min mage ha! Inte förens i mitten på Oktober är den beräknad att komma, så jag har lite tid på mig att sy och prova lite nya modeller! Så som ni förstår så kommer det att bli ganska mycket babykläder här framöver!! Hihi, spännande ska det bli att få en till att rå om!!!






Mönster: avritat ur ottobre från Malin på Krumelej i str. 56
Tyg: en stuvbit i interlock från mjukatyger som jag köpt i höstas på syfsetivalen

Såg nu att jag inte satt dit nån nanmlapp på den...men, men, vad gör det hundra år...

6 kommentarer:

Wcollection sa...

Superfin! Älskar stjärnor ( å ränder;))

Lisa sa...

Vad fin, och grattis till kommande nykomlingen!

Cilla och Henka sa...

Åhh så puttinuttit! Vill oxå ha! (fast inte)
Ett stort grattis!!

TRI o MAR sa...

Så jättefin! Grattis får man väl säga till det som komma ska!
Jag blir avundsjuk både på bebis och fin body :)

KRUMELEJ sa...

Titta vad fin den blev. Snyggt jobbat!

Åsa Tidqvist sa...

bra gjort, se jättefin ut!