onsdag 18 maj 2011

Jag har fått en award!!!

     


Jag har fÃ¥tt en award av gulliga Cilla pÃ¥ liten zumo! Ni mÃ¥ste bara kolla in hennes blogg för hon gör sÃ¥ mycket snygga saker!!!                 

 När man fÃ¥r denna award ska man dela med sig av 8 saker om sig själv och sedan ska man skicka vidare den till 5 bloggare som har mindre än 100 följare. Jag har valt att ta dom som jag kom pÃ¥ just nu och inte efter hur mÃ¥nga som läser deras bloggar.

Då sk jag alltså berätta 8 grejer om mig själv!

1. Jag föddes i Hudiksvall 1984. Och bor numera en bit utanför med min man och våran son!

2.  Jag är utbildad till florist men ska helst inte jobba med det pga. allergier.

3. Det jag kan inom sömnad har jag lärt mig av min mamma, när hon sydde när vi var små då fick jag sitta vid en gammal trampmaskin och börja att sy i papper och sen har det bara rullat på.

4.Jag älskar att laga mat och prova nya recept men tappar lätt lusten över detta måste över vardagsmaten!

5.  Jag är gravid i v. 19 och ska pÃ¥ ultraljud idag!!!

6.Jag har IBS och kan bli dålig i magen av nästan vad som helst som är riktigt fett. Dock älskar jag onyttig mat så det är en en dålig kombination.

7. Har en tendens att påbörja många saker, som aldrig blir slutförda.

8. Är alltid på jakt efter det bästa fyndet, tyg eller nått annat spelar inte nån större roll, bara jag känner att jag hittat nått som nästan har tjänat på att köpa!!!


Sen ska man alltså skicka vidare awaden till 5 andra bloggare och jag har valt dessa:

Popetotrora

Lillofant

Makrill

KÃ¥nkarong

W-collection


Tack till alla ni andra som på olika sätt inspirerar mig!
Och tack alla ni som ibland läser om det jag syr och fördriver dagarna med!!!

3 kommentarer:

Ã…sa Tidqvist sa...

Grattis! till både awarden och till bebisen i magen!

Petra / Popetotrora sa...

Wow! Grattis till bebisen! Och tack rara du för awarden! Sån uppsakattning gör mig alltid så glad! :-)

Helena sa...

Grattis till bebis, vad kul! Och tack så jättemycket för awarden! :)